torsdag 26 mars 2009

Sket

Månadens lön trillar in imorrn och den är på knappt 2000kr. Så går det när man är timmanställd, utan a-kassa, och blir sjuk så man inte kan jobba. Bra planerat. Man får änna tacka gudarna att man har en sambo som inte har något emot att betala ens uppehälle! Och härmed känner jag litegrann för att be om ursäkt till vissa tjejkompisar ja kanske klagat på förr för att dom levt på sina pojkvänner... hrm hrm.. have mercy on me.. :)

Men man kan ju faktiskt få in pengar på andra sätt. Typ sälja sin dyrbara konst man har hemma på väggarna. Eller vad sägs om nedanstående mästerverk? Freddy got fingered e ju en klassiker som alla kultiverade filmälskare säkert kikat på både en och fem gånger. Ja förväntar mig en vinst vid försäljning på minst 25 papp.

För övrigt fotograferade jag för första gången min mage idag för sådana bilder kanske är kul att ha sen och sätta i bäbisens fotoalbum. Själv känner jag mig inte alls speciellt stor men tydligen har det blivit en liten bula ändå.. :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

jag gissar att det är mig du menar, det är absolut inget fel på att leva på sin suggerdady:) söt liten mage du har fått förresten.

har du flyttat till uddevalla än?

n,b

Bea sa...

n.b
ja har skrivit hos dig. puss