lördag 24 januari 2009

Pas(s) de probleme

Jag har det senaste blivit mer och mer sugen på nån kortare, givetvis billig, sistaminuten längre frampå. Därav kom jag på att det är bra att veta var man har sitt pass. Igår hittade jag det i en flyttkartong ute i mina föräldrars garage. Inte den mest ultimata förvaringsplatsen kanske?

Anyway, trodde det gick ut 09 och att ja skulle få lägga 450 spänn eller nått på ett nytt men nu när jag kikade i det så stod det att det inte går ut förens år 2014. High-five! Pengarna skiter jag fullständigt i.. Detta betyder ju att jag får använda ett pass med en bild på mig själv som tajt 18-åring ända tills ja fyller 28...!!! ;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart ska man åka då? Söker sol, värme och bad. Måste dra innan slutet på mars.

Tips?

\PD

Anonym sa...

www.ticket.se - sistaminuten