onsdag 5 november 2008

Surt sa räven

Idag har jag sålt av 100st kungsleden till kursen 41,00kr. Det rådde en viss, vad ska vi kalla det, ÖKEN på mitt bankkonto och den rådande likviditetskrisen behövde åtgärdas snarast. Detta innebär en påplussning på DNFI:s realiserade förluster 08 med ca 150 spänn då ja köpte 100st för 42,20 för nån månad sen eller två. Så nu e jag tillbaka på 600st på kursen 61,30... I viss grad handlar jag väll lite efter känslan räddas det som räddas går vilket jag förmodligen kommer få äta upp, typ imorrn. Eller så kan dagens beslut ha nånting att göra med att ja nu sitter här i en nyinförskaffad klänning från Cubus. Vem vet.

Ska man va lite positiv så får ja förvisso en liten lön nästa månad också plus att jag faktiskt har lite sparade pengar även fast ja låtsas som att jag inte har det. Det här kommer dessutom bli femte studieterminen ja klarar mig utan att ta csn-lån! Gött enna! Man skulle nästan kunna säga att det e lika gött som körv...



(nä nu ljög ja, korv e goare)

Inga kommentarer: