torsdag 6 november 2008

Kontakter

Min kära väninna och sambo sedan tre månader har nu fått egen lägenhet och ska bara bo kvar hos mig månaden ut. Jag har börjat sörja lite redan tror jag för nu när man har vant sig vid att ha nån tre meter ifrån sig varje natt (26kvm e ju som de e) så kommer det nog bli jättetomt... Hon hade tur iaf, genom lite kontakter fick hon ett förstahandskontrakt på en etta två hållplatser från liseberg.. Kontakter e verkligen lösningen på det mesta! Anyway. Så från december blir min månadshyra 1500kronor mer igen *high-on-life*.. Ush.. nu får ja va extra snäll (va trevlig och snäll är ju annars två av mina starkaste egenskaper, höhö..) dom få veckor framöver hon e här så hon kanske ångrar sig och stannar kvar.. ;)



3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Ush..