söndag 16 november 2008

Mys

Om nån timma ska jag och en väninna och några till gå på jul på liseberg som hade premiär för ett par dagar sen. Det är faktiskt första gången för mig trots att ja bott ganska nära gbg större delen av mitt liv. De där med miljoner lampor i träd har väll aldrig riktigt tilltalat mig som underhållning av anledningen att de e hysteriskt miljö-o-vänligt och dessutom betalar man 70 spänn för spektaklet. Fast ska jag va helt ärlig så ska det faktiskt bli ganska mysigt att va me vännerna och förundras lite över att det kanske är lite vackert. Som konst typ.

Men jag är lite sur. Jag kände mig skit-julig förut och tog på mig en gammal röd vinterkappa som jag alltid tyckt är jättefin. Problemet är bara det att jag numera ser ut att va i fjärde månaden när ja har på mig den. Detta är ju inget problem om man faktiskt är gravid i fjärde månaden men såvitt jag vet så är det inga arvingar till DNFI på g. Alltså behöver jag införskaffa en ny vinterjacka och dom kostar röv (jag är allergisk mot motion). Dessutom kom ja precis på att mitt månadskort gick ut i torsdags. Ååååååhh.. och så klagar jag skitmycke också. Ush skärpning!

Nu ska ja gå på jul på liseberg i min röda kappa och se gravid ut, och JA SKA FAN TYCKA ATT DET E SKITMYSIGT!


Inga kommentarer: