måndag 3 november 2008

Bond.. James Bond.

Idag har jag och en "vad-man-nu-ska-kalla-honom" varit på bio och kollat nya bondfilmen. Quantum of solace hette den och innehöll nog aningen mycke action för min del. Bilar och pang pang. Hallå om jag inte minns fel så har Bond alltid tidigare varit en gentleman? Den nya filmen innehöll typ 3 minuter romantik och nada gentlemannafasoner. Vad e grejen?

Ja just det, så handla det om hur en hemlig organisation ville snuva Bolivias ledare på feta stash och Bond gled in och saved the day. Tyvärr hamnade storyn lite i skymundan då man valt att ha en halvnaken herr Bond både här och där (ok vi snackar inte brad i Troja men ändå).. Men just idag är jag en väldigt förstående människa och jag har därför överseende med detta. Sevärd film! :)


Inga kommentarer: