måndag 15 september 2008

Jag vet inte...

..vilket som stör mig mest idag. Är det att blogspot e helt till-fuckat så man varken kan skriva ordentligt eller lägga till bilder? (har en rolig gif-animation som mycket väl förklarar läget på börsen idag). Eller är det att det börjar bli lite tröttsamt med att Usa:s sketna politik inverkar på alla börser i hela jävla världen? Eller kan det helt enkelt va det faktum att ja gick till frisören imorse och kom hem 10 år äldre..?

Nu säger ja givetvis inte att det är nått fel på att va 32år!!! ja säger bara att hade ja haft barn hade ja hellre ätit upp dom än sett ut som 32år. *man kan inte skriva vettiga saker varje dag* ;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med - jag vill inte heller se ut som 32. Men jag har det lilla delikata problemet att jag inte kan göra så väldigt mycket åt det efter som jag nästan är 32. Och jag ids faktiskt inte hålla på att lyfta mig och greja. Men bortsett från att jag gråter mig till sömns varje kväll tycker jag att jag hanterar det riktigt bra.

Såååå... när ska du bjussa på en bild? :)

Bea sa...

VA! bild också, skojar du eller den här bloggen handlar ju om aktier och investeringsteorier och således inte om mitt omättliga uppmärksamhetsbehov! ;)

men okeeeeej då. eftersom du ber så snällt och eftersom jag vet att det är viktigt för dig ska jag se vad jag kan göra..