söndag 4 april 2010

Klirrat sommarjobb

Var på anställningsintervju i veckan på en ny arbetsplats men inom samma yrke jag vart tidigare. Vilket efter en timmes tjötande resulterade i att ja kunde åka hem igen med vikariatet ja ville ha i fickan. Varken jag eller min kille ska va föräldralediga i sommar utan jag ska jobba natt och när det krockar med våra arbetspass så hoppar bäbisens mormor och morfar in som barnpassare. På så sätt räcker våra föräldradagar till att jag kan vara hemma hela hösten med Elise. Och ja får lön i sommar! Och en merit till!

Görsketabra ju.. :)

2 kommentarer:

Karriärmorsa sa...

Grattis!
En smart planering av föräldrarledigheten är att rekommendera!
/KM

Bea sa...

Karriärmorsan:
Tack! Jo det känns som man får hålla hårt i dagarna så man slipper sätta lillan på dagis allt för tidigt.