fredag 12 mars 2010

En sommardröm

Bra dag idag! I alla fall för min del. Har varit fri och barnlös då bebisen vart hos mormor&morfar. Och som en bonus fick ja äntligen se värdet på depån hoppa över ännu ett tiotusensträck till 70.000kr. Tog visserligen inte hem någon vinst så det är ingen big deal men alltid kul att se att man lyckas göra rätt. Som vanligt, när jag har vinster att ta hem, så börjar det tyvärr dagdrömmas över saker som jag helt plötsligt vill unna mig. Idag blev det bikini:s och sommarklänningar. Jag har hittat på nelly, gina, asos, halens, laredoute....... och några till sidor. Myyycket fina saker fanns det där.

Men som tur va lyckades ja faktiskt hålla mig från att lägga någon beställning! Fast istället köpte ja på mig 200st till Consilium B aktier i eftermiddags på 25,20kr hehehehehe.

1 kommentar:

neda sa...

japp det är den nya soffan. laddar upp en bild längre fram:)

pöss