söndag 30 augusti 2009

Dessa psykologiska fenomen – random beef

Ekonomibloggare! Vi har en människa med övernaturliga krafter ibland oss! Hans namn är Per och han har för länge sedan kommit till insikt med att han inte påverkas av reklam, ”det fungerar inte på mig”, skriver han med egna ord. Hur spännande är inte det här? Pers intellekt är alltså så intensivt utvecklat att alla världens marknadsförare inte har en chans mot denna stålpanna. För att det ska vara möjligt att inte påverkas av reklam måste man ju visserligen kunna stänga av sitt psyke, på alla plan under alla dom stunder i vardagen när man utsätts för bilder och ljud som på ett eller annat sätt är relaterade till ett märke, vilket får ses som en mycket avvikande förmåga. Grattis Per till din enastående talang!

ps. Mediamarkt är för övrigt sjukt billigt. d.s

1 kommentar:

Utdelningar sa...

Jag gillar mediamarkt. Har skapat en brandväg i skallen som bara släpper in mediamarkt reklam. Jag har har tagit Pers förmåga och uppgraderat den till 2.0