torsdag 12 mars 2009

Ett skepp kommer lastat..

Nu har jag gått runt med min hemlis så lång tid så nu kan ja inte hålla mig längre! Det är nämligen så att det har bosatt sig en liten bäbis i min mage sen några månader tillbaka som planerar att komma ut i slutet av sommaren..! Därav alla läkarbesök, undersökningar och medicinändringar de senaste. Inte helt planerat, kan man ju säga, men livet är som bekant fullt av överaskningar! Nu tänker jag dock inte bli någon mammabloggare som tjötar bäbisar hela tiden men det finns givetvis mycket i det privatekonomiska som jag kommer behöva ta reda på och kunna upplysa om. Hur som haver så är vi i alla fall mycket glada.. :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul! Stort GRATTIS!

Admin sa...

Oj, grattis!

Gustav sa...

Jag uppskattar mycket att du som ung kvinna tar ditt ansvar för Sveriges demografiska situation.

Sefo sa...

Grattis Grattis! =)

Anonym sa...

nä jag gissade på att det var suss:)
nä men den goda nyheten gjorde att vi kunde köpa en tv.


äntligen jag har väntat på den här inlägget;)

Anonym sa...

nä jag gissade på att det var suss:)
nä men den goda nyheten gjorde att vi kunde köpa en tv.


äntligen jag har väntat på den här inlägget;)

Anonym sa...

Tack allesammans!!! Det blir förhoppningsvis en rolig resa.

Ett speciellt tack till Pk-Gustav för att du som medelålders (åååh) ung (ser du, ja e snäll) man uppskattar att jag som ung kvinna tar mitt ansvar för Sveriges demografiska situation. Tack! ;)

Neda: Gött då! Ändå flyt i oflytet kan man säga. Ska man gissa att herr bigdildo fått en fet bonus eller?

Jag vet sa...

Jättestort Grattis!

Anonym sa...

Gratulerar!

Anonym sa...

Grattis!