söndag 1 februari 2009

Långa bollar på Bengt

Har känt mig som en torris det senaste som jobbat så mycke helger och inte hunnit gå ut och festat men igår bar det sig! Vi var på fest på lindholmen i det stora nybyggda SGS-huset (sjuuuuuukt snygga lägenheter) innan vi åkte in och skaka våra lurviga på nattklubben Nefertiti här i gbg. Sjysst ställe och smockat me folk. I vanlig ordning blev jag imorse vid sextiden väckt av spårvagnskonduktören som kom och putta på mig och sa att vi stod på ändhållplatsen. Det är tio hållplatser längre än ja skulle men den åker alltid tillbaka ganska snabbt så de gör ingenting.. :) Go kväll blev de iaf!

I veckan som kommer ska jag göra en tenta som jag inte han med i december för ja tog massa jobb då ist. Så plugg it is för hela slanten! Möjligvis kommer det även bli en del maratonbloggande då man förtärs av det sjukliga behovet att göra allting annat än att just plugga när man ska plugga...

Men nu: affären och handla fanta och 45 wienerbröd. På bakisdagar är allt tillåtet.. High-five!


Inga kommentarer: