söndag 8 februari 2009

Besök hos farbror doktorn

Ja ska in på operation på måndag, vilket blev bestämt lite hastigt och lustigt i veckan, och de kommer krävas en dags förberedelser och två dagars vila efteråt så bloggen återkommer med nytt inlägg tidigast torsdag igen. För mina flickor som läser: de e inget farligt! mina läkare ska bara byta mina mediciner och vill, vi kan kalla det, "greja i magen" först. Men ring mig inte eller så utan ja hör av mig till er istället när ja e hemma igen och i bättre vigör.

För övrigt! Är precis hemkommen från inflyttningsfest hos Phille och Martina i Linné. Hello deras lägenhet va typ awesome-ge-mig-nu-sket-perfekt.. Hajja läget eller..! (skvaller: daniel isacsson hade skaffat sig världens hetaste brud och är numera stadigt icke-singel, ja sörjer å alla singel-ladies vägnar hehe..)

So long!


2 kommentarer:

Anonym sa...

stackars dig som måste ha en massa läkare som ständigt grejar med dig;(.

daniel ej singel längre vilken brud är det jag ska slå ner

pöss

Anonym sa...

i know, men som tur va överlevde ja den här gången me! fantastiskt.. :)

Tack för omtanken neda. Men neje, vi slår inte tjejer.. (eller okej några kanske, nått roligt ska man ju ha)