måndag 5 januari 2009

Halshuggning!

Jag inser att jag har felat. Å det grövsta! Efter Naomi-B eran bytte jag skepnad till en mer mogen blogg (yeah right) och tog det vardagligare nicket Fröken B. Affärskvinna som jag tänkt bli i framtiden får man ju tänka på hur man framställer sig och uppfattas i andra ögon. För det e ju väldigt viktigt.(.....)

ANYWAY! Fröken B är dock ett nick som passar bäst på denna unga dam som sysslar med musik och då främst rap/soul. Och två fröken B som sjunger rap går faktiskt inte (haha, min finns på youtube men ni kommer aldrig hitta den!). Så fortsättningsvis får jag helt enkelt kalla mig för det som alla andra har kallat mig hela livet (även fast ja inte heter det egentligen). Bea.

Jag noterar även att en skrämmande stor del av mina senaste inlägg skulle kunna ha frasen "dagens i-landproblem" som rubrik. Jag funderar på att åtgärda detta snarast.

4 kommentarer:

Gustav sa...

Det var faktiskt ganska lätt att hitta den på Youtube, men det är ändå bra om du kunde bekräfta...

Halshuggning är för övrigt en lämplig påföljd för rappare rent generellt, särskilt för Fröken B och tjockisen som spelade in sin musikvideo i Gamlestan. (Jag är inte negativ, jag gör bara vad man måste göra som relativt mogen man).

Anonym sa...

Eller hur gustav. ELLER HUR!

Men givetvis förstår jag ditt hat. Vad hände egentligen vid den där inspelningen? Lämnade dom en tom ölburk vid busshållsplatsen..?

Gustav sa...

Jag utgår från att dom även smutsade ner, men det är mer resultatet jag vänder mig emot:

http://www.youtube.com/watch?v=lvdo554fh-o

Det borde inrättas offentliga smakdomare som hindrar vad som helst från att spridas på internet. Herrejösses alltså, hur tänkte dom? :)

Okej då, jag hittade inte din video på youtube, men du får mer än gärna leda mig rätt.

Anonym sa...

Ja, din blogg är rätt kul och läsvärd. Helt rätt att skippa lite annat oväsentligt :), du skriver på ett kul sätt. Keep it up

\PD