måndag 1 december 2008

bra investering... NOT

I februari i år köpte jag ett 20-gångers klippkort för 1000 spänn på närmsta badhus. Tanken var att gå och simma tjugo gånger innan sommarn för att locka fram beachkroppen.

Man skulle väll kunna säga att det gick sådääär. Idag var jag och simmade och konstigt nog har det bara klippts fyra gånger i kortet. FYRA GÅNGER! Det betyder att jag gått och simmat en gång varannan månad ungefär.. haha.. fy fan, ibland är man verkligen skrot.. Och ännu värre är ju att giltighetstiden är februari ut 2009 vilket betyder att jag nu måste simma minst fem gånger per månad för att inte förlora pengarna ja köpt det för..

Dessutom kom ja hem och luktade klor och urin. Kanske dags att byta badhus..?


1 kommentar:

Spargrisens Mor sa...

Ligger badhuset nära och bra i tid i förhållande till var du bor, så tycker jag att du borde ta upp problemet med med klor-och urinlukten med med dem som sköter om där eller med "badhusledningen".
Blir det inte bättre så byt badhus, även om det ligger längre bort och tar längre tid att ta sig till och ifrån. Kolla först i hur det är på andra alternativa badhus, så du inte råkar ut för något likadant eller värre.