måndag 1 december 2008

Beaucoup de problemo

På tal om senap! Jag har gått och bytt civilstatus. Singelheten gick och gömde sig för ett par veckor sen. Herrn i fråga är väll typ en gammal kärlek som då och då blossar upp till en längre romans. Som brukar ta slut 9-10 månader senare på grund av att jag känner mig kvävd och "fast för ALLTID". Jag tror det är fjärde gången vi blir tillsammans nu, sen vi först träffades för fem år sedan.. Hehe.. vela e ju bra.. har ja hört..

ANYWAY. Ett litet problemo är att vi numera bor i olika städer. Vilket är väldigt synd eftersom han har bostadsrätt och fast jobb i sin stad, och jag vill bo kvar här i gbg.. Men (och det där men:et skall givetvis läsas som att bea är motsatsen till golddigger) han har erbjudit mig att flytta in hos honom och bo gratis.. Givetvis hade jag föreslagit att ja skulle lägga ett litet bidrag till hyran ändå alltså men.(.....) Typ fatta va mycke aktier ja kan köpa till våren om ja går på csn, jobbar extra och bor billigt som satan.. =)

Såå.. What to do?? Flytta till småstad igen känns ju fan helt jävla fucked-up..


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Velly funny!

Han vet hur han skall trycka på dina snåljåpspunkter. Haha! Digger!

/ Bot

Anonym sa...

Bot:
Ja asså haha ja vet *crAzY*, men va skulle man göra utan killar som betalar för en?


(haha, ursäkta att jag säger det men det där var nog mitt bästa jag-är-blåst skämt någonsin ;)

Anonym sa...

våga inte flytta!!

Anonym sa...

hmm.. i'll try, men du om någon vet väll hur tråkigt det skulle va att bo ifrån sin pojkvän... Toffel! ;P