tisdag 18 november 2008

Heaven on earth!

Jag vet någon som fyller år om ett par veckor och min syster ringde för en liten stund sedan och frågade om ja vill ha en bänkdiskmaskin i födelsedagspresent!!! Visserligen är det deras gammla begagnade och det är möjligt att den väsnas eller nått men Halleluja säger jag bara, en diskmaskin för ju med sig typ en 100%-ig förbättring av ens livskvalité!!!

Jag är i upplösningstillstånd! En diskmaskin.. Och jag får den. Helt gratis. Jag kommer aldrig någonsin igen behöva diska något annat än en stekpanna typ (så vida den inte går sönder förståss).. Jag trodde jag skulle hata den sista tiden som 22-åring av den simpla anledningen att jag blir äldre men nu längtar jag tills min födelsedag istället... :)

P.S Lägenheten vi var och kollade på var jättefin och kanon på alla sätt och vis, långt över förväntan, men det hade vart nästan 50 stycken som kollat på den och gissningsvis kommer den gå för långt över utgångspriset. Fast än så länge vet man ju inte förståss.. d.s



4 kommentarer:

Anonym sa...

Diskmaskiner är nog Guds gåva till folket. Om man nu är troende. Grymt skönt att slippa diska är det i varje fall.

wst sa...

Lyx! :)

Hade inte varit fel med en, i vårat kök har vi ingen plats för ens en minimal diskmaskin.

Bea sa...

Jag kan bara instämma! :)

Gustav sa...

Jag vill också ha din diskmaskin sen när du har fått den.