torsdag 9 oktober 2008

*Oups*

En liten räv ringde idag och bjöd, lämpligt nog, in till lite festligheter imorrn kväll. Härligt att sånna här tillfällen alltid infaller helgen innan en tenta...

Fast..vänta nu...! om ja inte minns fel så är det väll vetenskapligt bevisat att regelbundna miljöombyten till viss grad stimulerar inlärningsförmågan och att dom dessutom är en variabel med positiv påverkan för motivationen..?





Hehe, får nog bli lite movement till den här dängan imorrn ändå.. ;)







3 kommentarer:

Sjukpensionären sa...

Vilken otroligt söt tjej på bilden. Var har du hittat henne? Google? (:

Anonym sa...

Haha vilken fin video. Fast blev liiite stressad över honungen för det bli kladdigt på ett så obehagligt sätt.

Anonym sa...

Herr sjukpensionär:
hehe, det där e min "liten och oskyldig"-look.. Typ gå ut och festa två dar innan en jävligt viktig tenta e hyfsat idiotiskt. Vid sådana tillfällen brukar jag därför helt enkelt försöka framhäva att jag är liten, oskuldsfull och dum för att jag ska slippa skäll från mig själv och andra. En taktik som fungerar bra i förvånansvärt många situationer..

Fast ibland skulle man väll kunna säga att jag inte är jättestolt över mitt beteende. Men men.. det handlar ju om prioriteringar va! :)

Sofe:
haha jo.. tror dock ja stör mig mer på den där jävla gummikycklingen ändå!