måndag 29 september 2008

Shoppingtime i mina fingrar..

.. och nytt personligt rekord i att ligga back. Tror ja har ca 3000kr i förluster från i våras plus att i mina nuvarande innehav ligger jag idag back ca 13.500kr. Det känns litesådär..

Anyway. Va ju löning förra veckan och eftersom ja vet att det kommer bli en ledsen mun på nästa månads inkomster så står jag i valet och kvalet och kan inte bestämma mig om ja helt enkelt (jävligt enkelt) ska låta bli att köpa aktier denna månaden. Det e ju faktiskt lite kul att veta att räkningarna blir betalda nästa månad också (fast det blir dom, ja vet inte varför ja alltid överdriver sådär). Istället för att lägga köpordrar idag så tror jag i alla fall att jag ska sova på saken. Trots att samtliga bolags kurser jag tänkt köpa i gått ner sen förra månaden. *sluta plugga, börja jobba, ta lån, köpa aktier-humör*



Inga kommentarer: