torsdag 25 september 2008

Computer problemas

Som tur är har jag en dator till... :) Det finns nämligen två saker jag tycker om lite extra mycket här i livet. Det ena är mina datorer (eller numera singular; min dator). Det andra är korv. Jag sörjde lite grann igår men när ja tänkte efter så insåg ja att en lap-top man använt uppskattningsvis 7 timmar per dygn under loppet av fem år kanske har gjort sitt. Och det kanske har spilts lite på den under nån fest eller den kanske har åkt i golvet nån gång så.. det här kanske inte var helt oväntat. Och den har dessutom genomlevt att bli upppackad och nerpackad i ryggsäckar för resor hit och dit som kanske gett den ett par törnar. Jag åkte till Island för två år sen och då packa ja ner den i en rese-ryggsäck och la i det vanliga bagaget. Efter det så lärde jag mig att bärbara datorer tydligen är bäst att ta med som handbagage.. ehe.. ;)

ANYWAY. Måste bara fixa ordentligt antivirusprogram till den nyare så e saken biff.

Tja!


Inga kommentarer: