torsdag 11 september 2008

Naomi-B era:n har gått i graven

Idag har jag tagit bort min personliga blogg NaomiB.blogg.se som jag haft i ett och ett halvt år... Och det känns lite ledsamt faktiskt. Nu när man tänker tillbaka på alla gånger man suttit ensam och asgarvat åt sina egna skämt.

Nåväl. ;) Trots att tårarna kommer blöta ner många av mina gammla läsares kuddar inatt så tycker ja ändå att man ska försöka lägga detta nederlag bakom sig. Visst, ni kommer inte i lika stor utsträckning få läsa dåliga skämt om verbala snesteg, aloholintag eller diverse påsättningsmaterial. Men nån gång i livet är det faktiskt dags att bli seriös! Det finns ju så många andra delar i livet och världen man måste ta del av också. Bland annat håller ja på och skissa på ett inlägg som ska handla om framtidens miljardindustri. Det e knark. Den sista meningen skall läsas med bred skånska; "Dä äe kneaaaaak". Varför då, kanske ni tänker nu? Ja det e givetvis för att knark kommer från skåne. Fler dumma frågor kan ställas i kommentarfältet. Bra frågor undanbedes.



6 kommentarer:

Gustav sa...

Grattis!

Anonym sa...

Nej nej d e snarare ja som ska säga grattis till er! Inte varje dag man, som bloggläsare, snubblar över sån här insiderinfo. Dock kommer det inte få sitt genombrott förens om 30 år ungefär. And let's face it. Om 30 år när ja sitter där med mitt finansimperium kommer jag knappast vara i behov av att nyinvestera direkt(huruvida du är delägare eller inte är ännu inte fastställt, ja väntar fortfarande på den där bullen och ett glas zingo)... ;)

Gustav sa...

Det kan i alla fall bli en bra historia att berätta för barnbarnen.

”Jag hade kunnat vara delägare i det Nybergska finansimperiet om jag bara hade bjudit grundaren på en bulle och en zingo.”

”Du är en idiot morfar!”

”Jag vet.”

Anonym sa...

Synd att du la ned bloggen... Som stockholmare måste jag bekänna min fascination över snygga aktieintresserade tjejjer... Det finns hopp!

Anonym sa...

gustav: finansimperium eller en bra story för barnbarnen? hm, ja förstår dig. det är ett mycket svårt val... :)

anonym: Aaah, inget går upp mot lite smicker såhär på söndagsförmiddagar när sminket och bakfyllan sitter som värst. Va roligt att du gillade vad du läste! (fast ja undrar förståss vad du menar med "som stockholmare"?)

Gustav sa...

Om jag kan bli delägare i imperiet för en bulle med zingo borde jag kunna ta majoriteten för en hamburgare med mosbricka. Frågan är dock om jag verkligen skulle kunna hantera att äga dig helt och hållet. :)