måndag 18 januari 2010

Sålt i Karo

Gjorde mig av med hela mitt innehav i Karo bio på 8,25kr idag. En plus minus noll affär alltså då ja köpte på 8,20kr för ett par månader sedan. Såg ut att bli en riktigt ilsken affär då den efter mitt köp störtdök, ner runt 40% till 5,10kr, på nyheten om att en emission skulle genomföras och efteråt kom nyheten att emissionen var övertecknad till 73% och att kassan skulle räcka i två år så nu har den återhämtat hela tappet. Fick åtminstone ut 450 spänn för ett gäng teckningsrätter från bolaget i december. Jag är dock inte intresserad av att ligga kvar i den nått mer. Det var ett dåligt köp.

Nuvarande ställning på depån är ca 55.100kr och ja ligger 50% likvid för ja hittar inget ja vill köpa. Vad vill jag köpa egentligen? Vad vill ni köpa?

3 kommentarer:

Christian Nyberg sa...

jag har köpt lite i guld invest och kilsta metal dom verkar vara på G i år :)

Crille sa...

precis efter jag skrev detta steg kilsta metal med 10.53 procent hur grym e jag inte egentligen ;)

Anonym sa...

Kolla in fingerprint, har själv aktier där.
Mvh Marcus