onsdag 6 januari 2010

En något försenad årssammanställning

Vilken vinter! Fy fan det här är nästan det kallaste jag varit med om. Förutom när ja va och åkte skidor i Lindvallen för några år sen då det var -26 grader den kallaste dagen. Gjorde liiiiite ont i kinderna när man åkte ner för backen. Men det var ju kul att vi äntligen fick en vit jul i alla fall.

Aktiehandeln har legat lite på hyllan det senaste men mina innehav har som tur är traskat på i rätt riktning. Nuvarande värde på depån är ca 51.500kr och vinsten för 2009 hamnade på ca 9.400 kronor. Värdet på depån har pendlat kraftigt under året, när det var som värst i våras var ja nere och kravlade på 27.000-28.000kr. Eftersom jag blev på smällen i samma veva så slutade jag jobba och sen blev de bebis och kass föräldrapenning vilket har gett att jag sparat 0 nya kronor till depån i året som gått. Däremot har jag lyckats ta ut 5000kr. Det var ju inte riktigt så det skulle bli men nu blev det så så då var de så de blev.. :) Det känns i alla fall gött att ja hängde me upp igen efter raset även fast ja knappast slagit något index.

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/user/fissaft#p/u/34/pnmXoulPQAA

kolla länk .. minne

kram neda

Bea sa...

hahaha.. good times good times ;)