onsdag 18 november 2009

Ingen nyemission i Karo för min del

Idag fick man tillgång till teckningsrätterna i Karo bio:s rådande nyemission och jag valde att inte teckna några ytterligare aktier utan sålde av de teckningsrätter som var mina direkt vilket inbringade ca 450kr efter courtage. I nuläget känns det inte som det finns nån större potential i aktien och om läget skulle ändras köper jag hellre på mig mer till ett lägre pris i framtiden.

Gårdagens inträde i pilum verkar vara hyfsat sjysst tajmat då rapporten var bättre än väntat (eller snarare mindre katastrofal än väntat) vilket skjutsat upp kursen en del idag. Ett av pilums intressebolag vann igår även första pris i en miljöinnovationstävling vilket även gav bolaget lite extra uppmärksamhet. Jag behåller och avvaktar.

I övrigt... HELVETE NÄR KOMMER DEN DÄR JÄVLA NEDGÅNGEN EGENTLIGEN!

Inga kommentarer: