lördag 19 september 2009

Back on track... nästan

Iiiiiii jag är lite frånvarande här märker jag. Dagarna nu består mest av att greja me bebisen, ha besök, greja me bebisen, ha besök.. osv. Släktingar och vänner vallfärdar hit och fikar och ger oss presenter. Elise har redan en komplett garderob som hon kan ha ett år framöver och det utan att jag eller min sambo köpt ett enda klädesplagg. Det e bra.

På grund av rådande omständigheter har ja inte lagt så mycket tid på att hänga med i nyhetsflödet den här veckan som gått heller. Och eftersom jag misstänker att läget kommer va såhär (besök & bebis) ett tag till så tog ja i torsdags och sålde av 200st kungsleden på 51,00kr med en liten vinst på ett par hundralappar vilket gör att ja nu har ca 24 500kr i likvida medel. Det känns faktiskt aningens klokt att inte ligga all in när man inte har tid att faktiskt följa med i vad som händer (+ att jag ser mer risk på nedsidan än upp i kled just nu). Så för närvarande ligger ja nästan 50% likvid. Känns lite ovant. Senast det hände var typ... aldrig.

Inga kommentarer: