tisdag 14 oktober 2008

Check, check... and check

Finally.. tentan gjordes igår förmiddags och sen dess tills nu har allt i min hjärna vart ett stort enda error. Vanligtvis när man gjort en tenta brukar man lämna salen med en känsla av upprymdhet.. Så var dock inte fallet igår. Ja va lite sur när ja gick därifrån. Svarade visserligen på alla frågor utom en så ja borde va nöjd. Men kommer ja inte få godkänt den här gången så kommer ja gå och knacka på min lärares kontor och lipa sönder tills han går med på att ge mig ett ändå. Va fan.. nån jävla måtta får det väll va på allt satans neverendingpluggande.. *psykbryt*


Men men. Nu e det två veckor kvar tills nästa tentor. Så uppskattningsvis kommer jag klara av att va normal åtminstonne dom kommande... 5 dagarna. Give or take.. =)


3 kommentarer:

Gustav sa...

Normal? :)

Anonym sa...

fan har du dött? Vad sägs om halloweenpartaj?! Jag är sugen!

Anonym sa...

Gustav:
Va vad är nu detta, komma här och komma här..pff.. gå och lägg dig! ;)

Matilda den vilda:
Ja dog litegrann av ångest i söndags men imorse återuppstod jag som tur va. Lördag 1 nov står det numera halloweenfest i kalendern! Enna gutt ju!